середа, 20 квітня 2022 р.

Нове життя сайту https://xn--80aiggi1bap.kiev.ua

Нещодавно я вирішив обновити свій старий магазинчик з дуже гарним доменом картридж.kiev.ua

Коли кирилічні домени стали доступні, я швиденько зайняв цей, адже я з 2007 року і досі займаюсь картриджами для принтерів (продаж, заправка, ремонт техніки).



Тож що саме я зробив.

1. Я замінив движок сайту з Opencart на фреймворк Yii.

Знайомий прогер Олександр зробив всі необхідні налаштування і мої особисті забаганки.

На сайті є кабінет, корзина, СЕО-оптимізаця, українська мова.

2. Замовив в свого товариша Андрія дизайн в зеленуватому тоні (аля Розетка). Як на мене, вийшло доволі спокійно й ненав'язливо.

3. Знайомий програміст Андрій зв'язав сайт з моєю CRM щоб туди падали замовлення, а на сайт вигружались актуальні залишки товарів з цінами.

4. Зараз я чекаю в копірайтера тексти для всіх розділів сайту. Після цього сайт можна вважати готовим)

Немає коментарів:

Дописати коментар